– ajattomuutta ja estetiikkaa

Trendikäs Clark on vakiinnuttanut asemansa ympäri maailmaa. Se on kehittynyt silmälasimallistosta todelliseksi lifestyle-brändiksi.

Mallisto edustaa arkielämän manifestia täynnä urbaanin ja klassisen tyylin yhdistelmiä. Muotoilun ja hyvän hinta-laatusuhteen ansiosta se täyttää kaikki toiveet.

Ajattomassa Clarkin Trevi 1971 -mallistossa yhdistyvät vintage -muistot, romantiikka ja moderni estetiikka. Ikonisimpien muotojen käyttö, rikastettuna epätavanomaisella, boheemilla tyylillä, synnyttää elegantin ja raikkaan lopputuloksen. Retro vivahde säilyy monipuolisessa mallistossa menneisyyttä kunnioittaen. Visuaalisten, omaperäisten kontrastien ja materiaalien yhdistelmä synnyttää hienostuneen ja ainutlaatuisen lopputuloksen.

Clark Clip-On helpottaa arkea muuttamalla kehykset aurinkolaseiksi. Sinun tarvitsee vain kiinnittää aurinkolasiclipsi kehystesi etuosaan. Linssit clipseissä ovat enimmäkseen polarisoituja, peililinssejä tai trendikkäissä väreissä varjostettuja, jotta ne sopivat kaikkiin tilanteisiin.

Optisten kehysten brändi Trevi-Coliseum syntyi vuonna 1971 Pohjois-Italiassa. Malliston pyrkimys innovatiivisuuteen ja rajoja rikkovaan designiin on ollut nähtävissä suunnittelun alusta lähtien. Leikittely visuaalisilla kontrasteilla ja materiaaleilla, unohtamatta arkkitehtuurimaista muotoilua ja glamouria, houkuttelee tyylikkyyttä arvostavaa, muotitietoista kuluttajaa. Trevi-Coliseum on saanut mainetta korkean laatunsa ja ajattoman muotokielensä ansiosta. Vahva esteettinen näkemys huokuu jokaisesta, huolella suunnitellusta kehyksestä. Trevi Coliseumia pidetään yhtenä tärkeimmistä italialaisista silmälasialan valmistusyrityksistä tuotemerkeillään, joihin yhtenä kuuluu Clark. 

Clark

Suodata

Linssin leveys

Nenäsilta

Aisan pituus